🥇 1. místo Czech Contact Center Award 2019 v kategorii Technologie více informací

0

Uskutečněných hovorů

Telefonní asistent
s umělou inteligencí

Plně automatické řešení pro příchozí i odchozí hovory

Vyzkoušet hovor
s asistentem

Reálné ukázky hovorů
odbavených asistentem

play button pause button

Sjednání schůzky

-
play button pause button

Hodnocení po nákupu

-

S čím vám Telefonní asistent pomůže?

Kdykoliv obslouží vašeho klienta

Provozní doba, dovolené ani nemoci již nebudou omezovat provoz vašeho call centra.

Žádné čekání na lince

Asistent zvládne obsloužit stovky paralelních hovorů najednou.

Snížení zátěže call centra

Asistent spolehlivě odbaví všechny běžné hovory a vašim operátorům umožní soustředit se na komplikované případy.

Vedení rozhovoru s volajícím

Asistent pracuje s uzavřenými otázkami, ale dokáže zároveň odpovědět na řadu otevřených otázek.

Rozumí tomu, co říkáte

Asistent v hovoru rozpozná důležité informace, jako je typ požadavku, číslo smlouvy a další.

100% tolerance vůči stresu

Náš asistent není náladový, co mu volající řekne, to unese, je zkrátka profesionál.

notebook

Všechno on-line, ihned
ve Vašem prohlížeči

Chování asistenta můžete sledovat v přehledném
a jednoduchém webovém rozhraní.

Vyzkoušejte si našeho asistenta
ihned a bez registrace

Příklad 1

Oznámení o přeplatku

Scénář demonstruje zákazníka, kterého operátor informuje o přeplatku. Následně zjišťuje, jakým způsobem a kam má být přeplatek vrácen.

Příklad 2

Cestovní pojištění

Jeden z pokročilých scénářů demonstruje příchozí hovor na linku pojištovny, kde je možné sjednat cestovní pojištění.

Příklad 3

Přepravní společnost

Scénář prezentuje příchozí hovor na linku přepravní společnosti. Lze zvolit jazyk komunikace a následně vyhledat zásilku dle čísla nebo nalézt depo.

Příklad 4

Nabídka pojišťovny

Demonstrace obchodní nabídky z produktového portfolia pojišťovny, která informuje o novém produktu stávající klienty.

01.
02.
03.
04.
operator

Do 10 vteřin Vám zavolá náš asistent

Co Vás čeká v hovoru

Vyberete zemi kam cestujete, zvolíte termín, počet dní a typ dopravy. Následně dostanete rozpočet na různé typy pojištění.

Vyhledejte

balik Balík
nebo
balik Depo
+420

Zavedením našeho asistenta snížíte náklady
na hovor a zjednodušíte život
vašim operátorům

checked

příchozí a odchozí hovory

checked

provoz on-premise nebo cloud

checked

standardní SIP komunikace

checked

přepojení na/z operátora

checked

přehledné webové rozhraní

checked

správa kampaní a linek

checked

vizuální flow builder

checked

nahrávky a přepisy hovorů

Chcete vědět více?

Integrace

Snadné propojení se CRM systémy
a telefonními ústřednami

integration integration integration integration
klienti
ústředna
operátor
User Interface
CRM / databáze
Voicebot
SIP
API

Reference

GENERALI
"Díky spolupráci s Vocalls jsme dokázali informovat naše klienty v neuvěřitelně krátkém čase."
Miluše Zahradníčková

Miluše Zahradníčková

GENERALI

CITROEN - INTENSYS
‘’Naprosto bezproblémová spolupráce a profesionální přistup. Díky celému týmu Vocalls.”
Martin Sefl

Martin Sefl

CITROEN - INTENSYS

BESINS HEALTHCARE
“Vocalls nám pomohl vyřešit personální problémy na naší info lince a snížil náklady.”
Daniel Ghozzi

Daniel Ghozzi

BESINS HEALTHCARE

Naši partneři

Newton Technologies
Feedyou
CISCO
OpenOne
Google
Daktela
Mluvii
Geenea
Mental health and wellness social bots
Anabix CRM
award

1. místo v Czech Contact
Center Award 2019

Pořadatel: ADMEZ

Zobrazit

Zanechte nám svůj kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme

Odesláním kontaktního formuláře
souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Tel: +420 910 128 186

Tento web používá cookies. Pokud zůstanete, souhlasíte se všemi zásadami pro soubory cookie. Více informací.