0
Uskutečněných hovorů
Telefonní asistent
s umělou inteligencí
Plně automatické řešení pro příchozí i odchozí hovory
Reálné ukázky hovorů
odbavených asistentem
ASISTENČNÍ SLUŽBA
BLOKACE KARTY
S čím vám Telefonní asistent pomůže?
Kdykoliv obslouží vašeho klienta
Hlasový asistent je na příjmu 24/7. Dovolené ani nemoci již nebudou omezovat provoz vašeho call centra. S voicebotem vyřešíte také náhlé výpadky kapacit.
Žádné čekání na lince
Asistent zvedá telefon okamžitě a zvládne odbavit stovky paralelních hovorů najednou.
Snížení zátěže call centra
Asistent spolehlivě odbaví všechny běžné hovory a vašim operátorům umožní soustředit se na komplikované případy.
Vedení rozhovoru s volajícím
Asistent pracuje s uzavřenými otázkami, ale dokáže zároveň odpovědět na řadu otevřených otázek. Vše podle call scriptu vytvořeného na míru přímo vám.
Rozumí tomu, co říkáte
Asistent v hovoru rozpozná důležité informace, jako je typ požadavku, číslo smlouvy a další.
100% tolerance vůči stresu
Náš asistent není náladový a i tisící hovor zvládne stejně profesionálně, jako ten první.


Designer hlasových scénářů s pokročilými komponentami
Vyzkoušejte si našeho asistenta
ihned a bez registrace
Příklad 1
Helpdesk společnosti
Scénář demonstruje příchozí linku helpdesku, kde může robot vyřizovat hlášení incidentů 24/7.
Příklad 2
Cestovní pojištění
Jeden z pokročilých scénářů demonstruje příchozí hovor na linku pojištovny, kde je možné sjednat cestovní pojištění.
Příklad 3
Rozcestník v bance
Scénář představuje rozpoznání záměru uživatele při hovoru do banky. Váš požadavek může být například změna limitu, výpis z účtu či blokace karty.
Příklad 4
Hodnotící hovor
Jednoduchá zpětná vazba po telefonu (NPS). Klient je dotázán na číselné a i slovní hodnocení.
Do 10 vteřin Vám zavolá náš asistent
Co Vás čeká v hovoru
Vyberete zemi kam cestujete, zvolíte termín, počet dní a typ dopravy. Následně dostanete rozpočet na různé typy pojištění.

Zavedením našeho voicebota snížíte náklady
na hovor a usnadníte práci
vašim operátorům
příchozí a odchozí hovory
provoz on-premise nebo v cloudu
standardní SIP komunikace
přepojení na/z operátora
přehledné webové rozhraní
správa kampaní a linek
Designer pro přípravu scénářů
nahrávky a přepisy hovorů
Chcete vědět více?
Integrace
Snadné propojení se CRM systémy
a telefonními ústřednami




Reference
Jan Štofaňak
Procesní manažer I
Zbigniew Macura
COO
Vladimír Chovanec
Project Manager