Hledáme nové kolegy! 🔥 Máme otevřeno hned několik pozic Chci cool práci

0

Uskutečněných hovorů

Telefonní asistent
s umělou inteligencí

Plně automatické řešení pro příchozí i odchozí hovory

Vyzkoušet hovor
s asistentem

Reálné ukázky hovorů
odbavených asistentem

play button pause button

ASISTENČNÍ SLUŽBA

-
play button pause button

BLOKACE KARTY

-

S čím vám Telefonní asistent pomůže?

Kdykoliv obslouží vašeho klienta

Hlasový asistent je na příjmu 24/7. Dovolené ani nemoci již nebudou omezovat provoz vašeho call centra. S voicebotem vyřešíte také náhlé výpadky kapacit.

Žádné čekání na lince

Asistent zvedá telefon okamžitě a zvládne odbavit stovky paralelních hovorů najednou.

Snížení zátěže call centra

Asistent spolehlivě odbaví všechny běžné hovory a vašim operátorům umožní soustředit se na komplikované případy.

Vedení rozhovoru s volajícím

Asistent pracuje s uzavřenými otázkami, ale dokáže zároveň odpovědět na řadu otevřených otázek. Vše podle call scriptu vytvořeného na míru přímo vám.

Rozumí tomu, co říkáte

Asistent v hovoru rozpozná důležité informace, jako je typ požadavku, číslo smlouvy a další.

100% tolerance vůči stresu

Náš asistent není náladový a i tisící hovor zvládne stejně profesionálně, jako ten první.

notebook notebook
Designer
KAMPAŇ

Designer hlasových scénářů s pokročilými komponentami

Designer
KAMPAŇ

Vyzkoušejte si našeho asistenta
ihned a bez registrace

Příklad 1

Helpdesk společnosti

Scénář demonstruje příchozí linku helpdesku, kde může robot vyřizovat hlášení incidentů 24/7.

Příklad 2

Cestovní pojištění

Jeden z pokročilých scénářů demonstruje příchozí hovor na linku pojištovny, kde je možné sjednat cestovní pojištění.

Příklad 3

Rozcestník v bance

Scénář představuje rozpoznání záměru uživatele při hovoru do banky. Váš požadavek může být například změna limitu, výpis z účtu či blokace karty.

Příklad 4

Hodnotící hovor

Jednoduchá zpětná vazba po telefonu (NPS). Klient je dotázán na číselné a i slovní hodnocení.

01.
02.
03.
04.
operator

Do 10 vteřin Vám zavolá náš asistent

Co Vás čeká v hovoru

Vyberete zemi kam cestujete, zvolíte termín, počet dní a typ dopravy. Následně dostanete rozpočet na různé typy pojištění.

Oblasti, kterým naše demo rozumí si můžete prohlédnout zde.
+420
Již brzy
panels
operator

Spocitejte skutecne náklady
na vaseho operátora

POROVNAT náklady

Zavedením našeho voicebota snížíte náklady
na hovor a usnadníte práci
vašim operátorům

checked

příchozí a odchozí hovory

checked

provoz on-premise nebo v cloudu

checked

standardní SIP komunikace

checked

přepojení na/z operátora

checked

přehledné webové rozhraní

checked

správa kampaní a linek

checked

Designer pro přípravu scénářů

checked

nahrávky a přepisy hovorů

Chcete vědět více?

Integrace

Snadné propojení se CRM systémy
a telefonními ústřednami

integration integration integration integration
klienti
ústředna
operátor
User Interface
CRM / databáze
Voicebot
SIP
API

Reference

Procesní manažer I
“Více než roční spolupráce s Vocalls se po celou dobu vyznačuje vysokou efektivitou, časovou flexibilitou...” Více...
Jan Štofaňak

Jan Štofaňak

Procesní manažer I

Vedoucí Odboru metodiky <br> a kontroly
„Vocalls!? Cool firma s cool lidmi! S Vocalls spolupracujeme na projektech automatizovaného zpracování... Více...
Ing. Michal Jirman

Ing. Michal Jirman

Vedoucí Odboru metodiky
a kontroly

COO
“Se společností Vocalls spolupracujeme na automatizaci komunikace se zákazníky, kdy specialisté..." Více...
Zbigniew Macura

Zbigniew Macura

COO

Vedoucí implementace <br>voicebota
„Péče o klienty, práce z domova, flexibilní pracovní doba a multitasking... Více...
Lenka Adamová

Lenka Adamová

Vedoucí implementace
voicebota

Project Manager
"S Vocalls jsme začali spolupracovat po neúspěšném projektu se zahraniční firmou..." Více...
Vladimír Chovanec

Vladimír Chovanec

Project Manager

Ředitel E-commerce divize
"Již první jednání s Vocalls ukázala, že se jedná o zkušenou a technologicky velice... Více...
Tomáš Bulíček

Tomáš Bulíček

Ředitel E-commerce divize

Naši partneři

Google
CISCO
Phonexia
Newton Technologies
Daktela
Trigama International
Bootiq
Mluvii
AddAI
Mental health and wellness social bots
OpenOne
Anabix CRM
Geenea
award

1. místo v Czech Contact
Center Award 2019

Pořadatel: ADMEZ

Zobrazit

Zanechte nám svůj kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme

Odesláním kontaktního formuláře
souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Sales:
+420 910 124 372
sales@vocalls.cz

Support:
+420 910 128 186
support@vocalls.cz

Tento web používá cookies. Pokud zůstanete, souhlasíte se všemi zásadami pro soubory cookie. Více informací.