Hledáme nové kolegy! 🔥 Máme otevřeno hned několik pozic Chci cool práci

Případová studie: Virtuální asistent na zákaznickém centru AAA AUTO

image

24.09.2021 13:32

AAA Auto se rozhodlo vyřešit velké množství opakujících se požadavků na call centru a ušetřit čas svých operátorů nasazením umělé inteligence v podobě voicebota a chatbota.

Náš voicebot dokáže rozeznat nejčastější požadavky volajících:

  • dotazy spojené s koupí, prodejem nebo výměnou aut
  • smlouvy a další dokumenty
  • dotazy na platby
  • reklamace
    a další.

Současně také v oblasti zjišťování zákaznické spokojenosti dosahuje srovnatelných výsledků s lidskými operátory a mnohdy jejich úspěšnost i převyšuje. VOCALLS virtuální asistent se tak úspěšně zapojuje do komunikace s klienty AAA AUTO v České republice, na Slovensku i v Polsku a dále projednáváme využití virtuálních asistentů i pro další země.

Celá případová studie je ke stažení zde:

PŘÍPADOVÁ STUDIE

 

Přečtěte si dále

využití voicebotů

Zásilkovna: balík vám dohledá voicebot ZET

využití voicebotů

AI vs. AI: Proč si volají dva voiceboti?

případová studie

De Vries Group: případová studie

Sales:
+420 910 124 372
sales@vocalls.cz

Support:
+420 910 128 186
support@vocalls.cz

Tento web používá cookies. Pokud zůstanete, souhlasíte se všemi zásadami pro soubory cookie. Více informací.