Hledáme nové kolegy! 🔥 Máme otevřeno hned několik pozic Chci cool práci

Případová studie: Inkasování pohledávek pomocí virtuálního asistenta

image

1.01.0001 0:00

De Vries Group je zavedená inkasní společnost s několikaletou praxí v řešení spotřebitelských pohledávek. Může se chlubit prokazatelnými úspěchy při poskytování služeb různým finančním a telekomunikačním společnostem napříč Evropou. Nyní jim pomáhá vymáhat pohledávky virtuální asistent od VOCALLS.

Cílem voicebota je:

  • zvýšit dovolatelnost a počet obvolaných klientů
  • optimalizovat náklady při zachování rozsahu
  • zvýšit konverzi příslibů na reálně zaplacené pohledávky
  • umožnit ze dne na den přijmout nárazové zakázky

Přečtěte si, jak se tyto cíle podařilo naplnit a jak De Vries Group vzrostla dovolatelnost při nasazení voicebota na kontaktní centrum.

Celá případová studie je ke stažení zde:

PŘÍPADOVÁ STUDIE

Přečtěte si dále

využití voicebotů

Zásilkovna: balík vám dohledá voicebot ZET

využití voicebotů

AI vs. AI: Proč si volají dva voiceboti?

případová studie

AAA AUTO: případová studie

Sales:
+420 910 124 372
sales@vocalls.cz

Support:
+420 910 128 186
support@vocalls.cz

Tento web používá cookies. Pokud zůstanete, souhlasíte se všemi zásadami pro soubory cookie. Více informací.