Hledáme nové kolegy! 🔥 Máme otevřeno hned několik pozic Chci cool práci

Případová studie: Virtuální telefonní agent pro asistenční službu

image

25.08.2021 0:00

Pro našeho klienta Europ Assistance Česká a Slovenská republika jsme integrovali hlasového robota pro vyřizování základních a rutinních hovorů asistenčních služeb.

O digitalizaci call center má EA zájem celosvětově (FR, BE, ES, IT, PL, USA atd.), ale pouze v Česku se jim podařilo dosáhnout pozoruhodných výsledků za velmi krátkou dobu.

  • snížení průměrné délky hovoru o 3 minuty ve srovnání s operátory (4 vs. 7 min)
  • zvýšení dostupnosti linky o 15–20 %
  • zajištění spokojenosti 75–80 % klientů odbavených voicebotem

Celá případová studie je ke stažení zde:

PŘÍPADOVÁ STUDIE

 

Přečtěte si dále

využití voicebotů

Zásilkovna: balík vám dohledá voicebot ZET

využití voicebotů

AI vs. AI: Proč si volají dva voiceboti?

případová studie

De Vries Group: případová studie

Sales:
+420 910 124 372
sales@vocalls.cz

Support:
+420 910 128 186
support@vocalls.cz

Tento web používá cookies. Pokud zůstanete, souhlasíte se všemi zásadami pro soubory cookie. Více informací.