Hledáme nové kolegy! 🔥 Máme otevřeno hned několik pozic Chci cool práci

VOCALLS Reporting - důležitá data na jedno kliknutí

image

15.08.2021 19:55

Reporting je stěžejním nástrojem pro optimalizaci a vývoj služeb či produktů. Správné a jednoduché zobrazení dat může ulehčit rozhodování při nastavování nebo optimalizaci procesů v rámci zákaznické péče. S ohledem na to jsme se rozhodli zdokonalit náš produkt a vytvořili jsme novou funkcionalitu - reporting, který vám zajistí jednoduchý a rychlý přehled o vašich zákaznících, o chování virtuálního asistenta a jejich vzájemné komunikaci.

Zpracování dat, rychle a přehledně

Díky rychlému přehledu na pár kliknutí získáte zpětnou vazbu o aktivitě vašeho virtuálního asistenta, spokojenosti vašich zákazníků a dalších metrik. Jednoduše si vyberete z přednastavených šablon a zobrazíte přehledné grafy dle vaší volby.

Vyberte si, co chcete měřit

V rámci reportingu si můžete jednoduše v Designeru vyfiltrovat, jakou část scénáře nebo oblast chcete měřit. Ať už se jedná o routing v koláčovém grafu nebo o souhrnný graf hodnocení vašich služeb.

Měřit můžete například:

  • ukončení hovoru
  • průměrnou délku hovoru
  • hodnocení hovoru
  • úspěšnost kampaně
  • zaslání sms
  • a další

Jednodušší už to být nemůže

Dost času věnujeme UX našich řešení, proto se nemusíte obávat složitých konfigurací a analytických nástrojů. Měřit úspěšnost voicebotů ve Vocalls zvládne každý. Intuitivní nastavení vás krok po kroku navede ke statistikám, které si sami jednoduše vyfiltrujete.

 

Pokud o nastavení reportingu máte zájem, napište nám na sales@vocalls.cz.

Přečtěte si dále

využití voicebotů

Zásilkovna: balík vám dohledá voicebot ZET

využití voicebotů

AI vs. AI: Proč si volají dva voiceboti?

případová studie

De Vries Group: případová studie

Sales:
+420 910 124 372
sales@vocalls.cz

Support:
+420 910 128 186
support@vocalls.cz

Tento web používá cookies. Pokud zůstanete, souhlasíte se všemi zásadami pro soubory cookie. Více informací.