Hledáme nové kolegy! 🔥 Máme otevřeno hned několik pozic Chci cool práci

V Zásilkovně nově odbavuje dotazy konverzační umělá inteligence od VOCALLS

image

1.01.0001 0:00

Doba covidová zrychlila všeobecnou digitalizaci služeb a do našich životů ve větším měřítku vstoupila i umělá inteligence. Mnohonásobné zvýšení online objednávek způsobené omezenou možností nakupování v kamenných prodejnách a nutnost jejich bezproblémového doručení spadla na krk logistických společností. Na zákaznické lince Zásilkovny proto pomáhá inteligentní voicebot, který zodpoví nejčastější dotazy nebo dohledá zásilku.

Virtuální asistent zrychlí zákaznický servis a je dostupný 24/7

Začátkem prosince 2020 Zásilkovna oslovila VOCALLS a už po dvou týdnech intenzivního vývoje konverzačního designu byla schopná začlenit mezi své pracovníky virtuálního asistenta, který dokáže dohledat zásilku. Pokud zákazník volá na infolinku s žádostí o dohledání zásilky nebo zjištění jejího stavu, vyžádá si číslo zásilky, ověří jméno odesílatele a sdělí zákazníkovi, v jakém stavu se zásilka nachází. Virtuální asistent je integrován do databáze Zásilkovny, takže dokáže přesně zjistit, zda je zásilka připravena na výdejním místě, řeší ji reklamační oddělení, nebo je třeba na cestě k adresátovi. Pokud klient zažádá o lokalizaci zásilky, vytvoří voicebot ticket na pracovníky Zásilkovny a zavolá klientovi zpět ihned, jakmile se zásilka najde. 

“Už od vzniku naší společnosti děláme vše proto, abychom našim klientům dopřáli co nejlepší zážitek z nákupu a doručování. To se potkává i s vizí, kterou se svým virtuálním asistentem zastává VOCALLS. Zakomponovat konverzační umělou inteligenci do našich procesů nám připadalo jako krok správným směrem a nakonec se nám to i během minulých Vánoc potvrdilo." říká Simona Kijonková CEO & Founder Zásilkovny. „Nyní zákazník může zavolat třeba i v noci a nemusí čekat na lince. Operátoři pak mají čas věnovat se složitějším požadavkům“, doplňuje.

Zákazníci už nečekají na zmáčknutí tlačítka

Umělá inteligence pomáhá klientům Zásilkovny i na jiných místech. Virtuální operátor ZET plně nahradil systém IVR (“Očekáváte od nás zásilku a potřebujete bližší informace? Stiskněte jedničku”) a díky tomu není potřeba čekat na přečtení všech možností a mačkat tlačítka. Se ZETem je možné mluvit jako s normálním operátorem. Prodlouží úložní dobu zásilky a umí také dohledat, kde se nachází ztracená zásilka. Kromě toho umí zodpovědět nejčastější dotazy, a to jak pro příjemce zásilek, tak pro odesílatele i eshopy. Zeptat se jej můžete třeba na to, jak zásilku odeslat, jak řešit reklamaci, poradí vám, kde najít zapomenutý kód k zásilce nebo jak pracovat s aplikací. Celkem umí rozpoznat téměř 200 typů klientských požadavků a každým novým hovorem se učí.  

“Služby Zásilkovny roky využíváme jako koncoví zákazníci a máme z ní užitek, protože obyčejným lidem nabízí skvělý dopravní servis. Velmi nás proto těší, že se teď sami můžeme podílet na tom, aby byla Zásilkovna lidem zase o krok blíž. Až si zase budu muset prodloužit úložní dobu, taky ocením, že mě ZET obslouží v jedenáct večer bez čekání” říká Artem Markevich CEO VOCALLS.

Voicebot není limitován počtem příchozích dotazů, neustále se učí a každým realizovaným rozhovorem zpřesnujě svoje odpovědi. Natural Language Processing (Zpracování přirozeného jazyka) využívá umělou inteligenci k analýze mluveného slova, pro pochopení přirozených větných struktur, oproti jednoduchým klíčovým slovům. V tomto procesu umělá inteligence průběžně reportuje rozpoznané a nerozpoznané témata, na základě kterých je možné voicebota učit. Pokud se jedná pouze o synonyma a např. odlišnosti ve výslovnosti, učí se AI samostatně z předchozích konverzací. 

“Naše řešení neustále zdokonalujeme a věnujeme hodně času na vylepšování konverzačního designu a NLP. Chceme, stejně jako Zásilkovna, dodavat stále lepší a lepší zákaznickou zkušenost”, dodává Martin Čermák CTO.  

Přečtěte si dále

využití voicebotů

AI vs. AI: Proč si volají dva voiceboti?

případová studie

De Vries Group: případová studie

případová studie

AAA AUTO: případová studie

Sales:
+420 910 124 372
sales@vocalls.cz

Support:
+420 910 128 186
support@vocalls.cz

Tento web používá cookies. Pokud zůstanete, souhlasíte se všemi zásadami pro soubory cookie. Více informací.