🥇 1. místo Czech Contact Center Award 2019 v kategorii Technologie více informací

Získali jsme na rozvoj investici přes 10 milionů korun

image

18.05.2020 8:36

Toho, že mají voiceboti na trhu čím dál větší potenciál, si začínají všímat nejen společnosti na českém trhu, ale také investiční skupina Reticulum, od které jsme získali investici přes 10 milionů korun a můžeme tak pokračovat v rozvoji našeho produktu – telefonního asistenta s umělou inteligencí, který pomáhá operátorům na zákaznických linkách.

Náš voicebot mluví syntézou lidské řeči, umí rozpoznat řeč klienta a reagovat na ni. Hovor může být libovolně větvený a při správně nastaveném konverzačním designu pomůže telefonní asistent volajícímu vyřídit jeho požadavek. A to hned, bez nutnosti čekat na zákaznických linkách na připojení operátorů. Voicebot je navíc dostupný v jakoukoliv denní i noční hodinu. 

V jednoduchém Designéru konverzací zvládne voicebota sestavit i laik

Aby bylo sestavení voicebota co nejjednodušší, připravujeme nyní zjednodušení Designéru konverzací tak, aby s jeho pomocí zvládl postavit voicebota i naprostý laik. Díky získané investici jsme totiž mohli rozšířit tým Vocalls o programátory i specialisty na konverzační design a pomáháme zlepšovat zákaznickou zkušenost v českých firmách, nebo třeba na silnicích.

Náš voicebot pomáhá českým řidičům

Ve spolupráci s Europ Assistance jsme v minulých dnech spustili voicebota, který pomáhá řidičům na českých silnicích. Při poruchách i dopravních nehodách jde totiž často o minuty a s rychlejším zajištěním pomoci jim pomůže voicebot, který odbavuje hovory na asistenční lince. Kromě ušetření času řidičům taky uvolní ruce operátorům, kteří se tak budou moci věnovat složitějším případům. Nasazení voicebota je další inovací v projektu digitalizace, v rámci které jen v minulém roce v Europ Assistance ušetřili řidičům 30 000 hodin čekání na silnici.

Asistenční služby ale nejsou jediným využitím telefonních asistentů, zájem o ně mají také například banky, pojišťovny či eshopy. Díky voicebotům mohou pomoci přetíženým linkám, odbavit neomezené množství zákazníků najednou, šetřit náklady a ulehčit svým operátorům od rutinních dotazů.

Přečtěte si dále

hlasové technologie

Hlasové technologie v době pandemie

zákaznická péče

5 pravidel zákaznické péče 2021

výběr voicebota

Jak vybrat správného voicebota?

Tel: +420 910 128 186

Tento web používá cookies. Pokud zůstanete, souhlasíte se všemi zásadami pro soubory cookie. Více informací.