🥇 1. místo Czech Contact Center Award 2019 v kategorii Technologie více informací

Časté otázky

Obecné dotazy

Co je telefonní asistent Vocalls?
Voicebot, tedy hlasový telefonní asistent, je digitální platforma s prvky umělé inteligence, rozšiřující kapacity vaší zákaznické linky v příchozí nebo odchozí komunikaci o automatizované/robotické hovory nebo rozesílání SMS zpráv. Voicebot s klienty vyřeší rutinní otázky, takže šetří náklady i čas a dává vašim operátorům prostor pro řešení složitějších dotazů.
Kde všude má hlasový asistent využití?
  • Ve stávajících call centrech a na zákaznických linkách, pro úsporu času a větší efektivitu vašich operátorů
  • Při sjednávání schůzek s klienty v rezervačním systému
  • V reklamačních odděleních, pro zpracování a přidělení reklamačního čísla
  • Při poskytování informací na infolinkách
  • Při informování klientů o produktových novinkách
  • Při registracích a souhlasech s GDPR
  • Pro rychlé a hromadné vyřízení urgentních věcí
Jak si můžu vyzkoušet asistenta?
Na hlavní stránce našeho webu naleznete 4 ukázkové hovory. Stačí vložit Vaše telefonní číslo a asistent Vám během chvíle zavolá.
Jak můžu začít asistenta využívat?
Stačí vyplnit kontaktní formulář. My se s Vámi spojíme a společně probereme možnosti nasazení asistenta ve vaší společnosti.
Proč nemáte na webu ceník?
Každý klient má zcela jiné požadavky a jiné představy o provozu. Pro cenovou poptávku prosím využijte kontaktní formulář.

Technické dotazy

Jaké umí asistent hlasy?
V českém jazyce podporujeme mužský a ženský hlas s možností změny tempa nebo výšky hlasu. Dále podporujeme všechny běžné evropské nebo světové jazyky.
Umí asistent odesílat SMS nebo emaily?
Ano. SMS i email je pro našeho voicebota hračka.
Umí asistent nahrávat hovory?
Nahrávka hovoru je samozřejmost. Navíc je ke každému hovoru k dispozici jeho textový přepis a výsledky hovorů umíme pravidelně reportovat.
Jak je možné asistenta provozovat?
Nejjednodušší varianta provozu je cloud. Máte přístup do Vocalls administrace a telefonní linka běží v cloudu s užitím naší nebo vaší ústředny. Pro náročnější klienty máme samozřejmě k dispozici i variantu on-premise.
Z čeho se voicebot skládá?
Hlasový asistent se skládá ze tří komponent. Speech To Text převádí mluvené slovo volajícího na text, mozek bota (Natural Language Processing System) vybere správnou odpověď a pomocí nástroje Text To Speech jej asistent volajícímu přečte. Více o tom, z čeho se voicebot skládá a jak vybrat toho ideálního, píšeme na blogu.

Bezpečnost

Kde jsou uložena telefonní čísla a data o hovorech?
Na bezpečnost klademe velký důraz. Celé řešení lze provozovat ve variantě on-premise, kdy jsou data u vás. V případě varianty cloud jsou data bezpečně uloženy v certifikovaném úložišti Microsoft Azure. Pro více informací o zabezpečení nás neváhejte kontaktovat.
Prodáváte databázi telefonních čísel?
Ne. Databáze čísel neprodáváme a ani žádným způsobem nepracujeme s čísly, které naši klienti v systému mají. Všechna osobní data jsou zabezpečena a nakládáme s nimi v souladu s platnou legislativou a nařízením GDPR.

Tento web používá cookies. Pokud zůstanete, souhlasíte se všemi zásadami pro soubory cookie. Více informací.