🥇 1st place at Czech Contact Center Award 2019 in Technology category more information

FAQ

Common questions

Co je telefonní asistent Vocalls?
Digitální platforma s prvky umělé inteligence, rozšiřující vaše kapacity v příchozí nebo odchozí komunikaci o automatizované/robotické hovory nebo rozesílání SMS zpráv.
Kde všude má asistent využití?
  • Ve stávajících call centrech, pro úsporu času a větší efektivitu Vašich operátoru
  • Při sjednávání schůzek s klienty v rezervačním systému
  • V reklamačních odděleních, pro zpracování a přidělení reklamačního čísla
  • Při poskytování informací na infolinkách
  • Při informování klientů o produktových novinkách
  • Při registracích a souhlasech s GDPR
  • Rychlé a hromadné vyřízení urgentních věcí
Jak si můžu vyzkoušet asistenta?
Na hlavní stránce našeho webu naleznete 4 ukázkové hovory. Stačí vložit Vaše telefonní číslo a asistent Vám zavolá.
Jak můžu začít asistenta využívat?
Stačí vyplnit kontaktní formulář. My se s Vámi spojíme, společně probereme možnosti nasazení asistenta ve Vaší organizaci.

Technical questions

Which voices are available?
We support all common European or world languages male and female voice with the possibility to change the tempo or pitch.
Umí asistent odesílat SMS nebo emaily?
SMS, email je pro našeho asistenta hračka.
Umí asistent nahrávat hovory?
Nahrávka hovoru je samozřejmost. Navíc je ke každému hovoru k dispozici jeho textový přepis.

Security

Where are phone numbers and call data stored?
The whole solution can be operated in the on-premise variant, ie the data is with you. In the cloud variant, the data is securely stored in a certified Microsoft Azure repository. For more information on security, please contact us.
Prodávate databázi telefonních čísel?
Databáze čísel neprodáváme ani žádným způsobem nepracujeme s čísly, které naši klienti v systému mají.

This website uses cookies. If you stay, you agree to all cookies policies. More info.